HTML

Minden ami Nirvana

Minden ami Nirvana

Friss topikok

Linkblog

Az év legnagyobb koncertje (amit kihagytam...) Soulfly!

2009.07.07. 03:20 Nirvana Peti

Hát ez nálam egyértelműen a Soulfly. Max Cavalera a Sepultura alapítótagja...szóval nem akárki. És nagyon lehet érezni hogy valóban tehetséges zenész nem csak jó énekes, mert amióta '96-ban otthagyta a Sepu-t gyakorlatilag...egy albumon egy szám van ami jó. Nem úgy mint a Soulfly lemezeken ahol 2-3-4 igazán ütös dal is van. 

Szóval voltak itt, én pedig akkor még nem ismertem őket annyira...meg hánytam vetettem menjek e vagy sem, végülis a nem győzött. Mostmár bánom...láttam videókat a koncertről legyen elég annyi, hogy magyar zászlóval a nyakában énekelt és hasonlók.

Max-et majdnem akkorára tartom mint Cobaint. Legfőbb baja Max-nek hogy még életben van. (Egyébként ezen csodálkozom is hogy még életben van...Ő lesz a következő Keith Richards?:D) ((lesz BB king koncert is budapesten nemsokára, ő is már 80 felett van szóval aki élve akarja látni az csipkedje magát. Amúgy is imádkozom érte hogy maradjon életben a Budapesti koncertig, vagy jobb esetben annak végéig.)) Szóval egy egy zenész halála felértékeli a zenéjét. Ezt Jackó példáján tanultam meg. Ugye a válogatás albuma a 122. helyről az 1.-re ugrott közvetlenül a halála után.

Szólj hozzá!

Címkék: sepultura bb king soulfly

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenaminirvana.blog.hu/api/trackback/id/tr741231100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása